fredag 28 mars 2008

Go kväll go kväll!
Tänkte blogga lite hära innan de gäller att göra sig iordning för Karaoken ikväll
Jahaja Barnen käkade Pannkakor som ni ser bilderna längst ner.
Jag försökte även lura barnen att pannkaka hette kakapann istället
men dooh det gick dom ju inte på. Mhmm
jahaja så fick Erling ett samtal imorse om att vårat BORD hade kommit idag
men bara de att vi hade beställt även 6st stolar.. mhm undra vart dom tog vägen jaja efter mycke om och men så fick Erling veta att de inte fanns några stolar kvar så de var juh bara att strunta i bordet också.
för vem vill ha ett bord av ek och stolar av något annat material!
dom ska ju passa ihop också så mutter och bult också va sur jag blev då.
Så vi får väl leta vidare :(
Fick även mig ett gott skratt här för en stund sen.
Erling kommer hem och jag sitter vid hans dator men har däremot vänt på webcamen som han hade på. så han sa "Så du vågar sitta där iaf?"
Jag "nee har vänt på den lite, fasiken jag har inget emot att synas på webcam men du har ju camen från en sån vinkel att alla dubbelhakorna syns ju"
Tihi han blev lite sur. men de får man ta :D
Jahaja Bilder från karaoken kommer väl senare inatt eller imorgon.
Beroende på hur trött man är!
Puss & kram ses på Hyttan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar