söndag 30 mars 2008

. Lilla Krog i Katrineholm .

Godmorgon :P

Jaja det är väl inte morgon men jag är ganska så nyvaken iaf så för min del Godmorgon :D
Jahaja gårdagen vart ju lyckad :D
Både maten som jag och mor slängde ihop innan vi skulle åka
och karaokekvällen :D
Och så vet jag inte vad som tagit åt våran maskot(klingan)
han var snäll mot mig nästan heeeela tiden.
det är inget han brukar vara om man säger så :P
han var väl rädd för att få gå hem från katrineholm, jag vet inte :P
Jaja idag så händer de väl inte så jäkla mycke..förrutom att min "älskade" karljäkel har lämnat över all ansvar och "skötsel" av barnen till mig!
den var juh ovanlig om man jag får säga de själv.
Jaja skitsamma.. det är som klingan sa att jag åkt på en nitlott när jag fick bli "ensamstående morsa" till tre barn än att bli älskad av karl man hittat.
mhm de stämmer nog!
Nog om det.
Det är ju praktik imorgon så de blir väl att gå och lägga sig efter att man lagat mat,duschat ungarna och skickat över dom till mor sin.
Hoppas bara på att de inte finns såå mycke att göra på praktiken imorn..

Jahaja här kommer de bilder från igår..
Puss & Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar