onsdag 9 april 2008

Helkört

Nu är det kört :P
Hej förresten :D
Jaja tillbaka till varför det är kört.
nu har man fixat med blod och svett på sina händer en ny dator till gubben(Erling i detta fall)
så nu lär han juh sitta fast vid burken som ett träd vid marken(med rötter och allt) :P
det vart en likadan dator som jag har men ack liiiite bättre.
den ser exakt likadan ut.MEN den har lite minne och lite andra finesser..
Och varför det är så det borde ni ju veta.
en kille kan absolut inte ha de lite sämre lr likadant än sin kärring!
det ska vara bättre, helt klart!
Någon som känner igen sig? ;)
pratade även nyss med Alicia(Ankan), min brors tjej..
Där har hon också en karl som sitter fast rotad i datorn!
Ajabajja Satu.. Inte låna ut datorn så där till bror..*skratt*
Jaja så nu sitter hon och jag i samma sits ;)
Grattis Alicia *Vinkar glatt*
Jahaja.. idag då.
var det praktik på DAMM Bokförlag.
Stämplade lite böcker och packade lite..
Tiden gick fort och så var Erling där för att hämta mig.
sen att vi stannade och skämtade med dom andra där de hör inte hit :P
Så åkte vi till onoff och fixade datorn, och så ner till clas ohlson för att köpa datamus till Erling. hittade även en ny datamus igen och en musmatta.
så hittade Erling såna dära små högtalare som funkar helt okei till bärbara. duger att lyssna på musik om man säger.
Så nu är vi hemma och han sitter REDAN med rötter i den :P
Jaja.. NU ska jag gå och lägga mig för imorgon är de skola.
och då ska jag läsa Teori, vilket innebär att jag måste vara lite pigg iaf :D
Så Natti Natt på er!
P&K

2 kommentarer:

  1. jo tack tack.. d e så kul att kunna få kontakt me sin pojkvän.. men ja har i alla fall äntligen fått datan :D :P i alla fall tills han kommer hem :) haha men nu har du fått samma problem så ja känner mig inte ensam i alla fall.. :D å du kan ju inte bara skriva ankan så där i din blogg ja tror inte om ja tycka att d e så snällt va.. haha :P aja baja satu.. ja ska nog hitta ett bra smeknamn till dig me haha vänta du bara :D

    SvaraRadera
  2. Haha älskar dig med ankan :D

    SvaraRadera