tisdag 15 april 2008

. Tisdag .

Bikaboo!!!!!
Hej på er allihopa :D
Haft en bra dag??
Själv så har de varit helt okej.
Var på praktiken och stämplade lite böcker och skämtade lite med
dom andra som är där.. :D
och så kom Erling och hämtade mig
och så vidare till skolan för att hämta ungarna..
så åkte vi till Skokanonen och köpte nya skolskor till barnen!
så nu finns det de också..
Fick till ett bra skämt idag :D *stolt*
Erling satt med våran USB-dammsugare och dammsugade sitt tangentbord
så går jag förbi till köket och vräker ur mig: "Du kan inte vara lika hjälpsam här hemma med städning? :D"
Så då blev han glad på mig :D
Så kan de gå!
Så är maten också klar så ungarna äter och jag fick återigen sätta mig en stund :D *Glad*
Det blir väl bara att slappa ikväll tror jag.
så himla trött nu igen!
Mhm undrasej om Brorsan och Ankan skulle komma :S
Ankan skulle ha järntabletter av mig för barnmorskan har sagt att hon har för lågt värde i järn(tanke på Bebbe)
Såja såja.. vi får la se om dom kommer.. Hoppas på det!!
Jaja På återseende :P
P&K

7 kommentarer:

  1. Lille Pär

    Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
    -Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
    -Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
    -Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
    - Okey då.
    Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
    -Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

    SvaraRadera
  2. Boråås

    Två blondiner satt på en parkbänk i Göteborg när efterfesten var över och kollade på månen. Då sa den ena:
    - Vilket är längst, till månen eller Borås?
    - Dah , ser du Borås eller?

    SvaraRadera
  3. Piloten

    Ett flygplan är på väg till Gran Canaria. Piloten
    tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg dom skall ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmer stänga av mikrofonen.

    - Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria ?
    - Ja, det är klart. Nu skall jag gå och skita, sedan skall jag sätta på Bettan av bara fan, hon är alltid så kåt och beredd på ett snabbknull i pentryt.

    Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. En flygvärdinna kommer springande i gången men snubblar och blir liggande på golvet. En passagerare klappar henne på axeln och säger:

    - Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först.....

    SvaraRadera
  4. Sex för första gången

    Pojken kom hem efter att han hade haft sex för första gången.Pappa som ville ställa upp för sin son sa.
    - Om det är något du vill fråga om så ska jag försöka svara så gott jag kan.
    Pojken- Njaa jag vet inte.
    Så pappa hämtade två öl och sa.
    -Kom och sätt dig ner så kan vi prata, jag har ju varit med lite längre än dig, så fråga vad du vill ska jag försöka svara.
    Pojken- Hur länge har man ont i stjärten.

    SvaraRadera
  5. Pojken och Grodan

    En liten pojke med en död groda i koppel kommer in på den lokala bordellen, går fram till disken och säger stöddigt:
    - Jag vill ha en hora!
    - Ehm, jag tror nog att du är lite väl ung, kommer svaret från den unge receptionisten. Pojken smäller upp en femhundring på bänken och mannen svarar:
    - ...fa-ast undantag kan ju göras. Den tredje dörren till vänster i korridoren där, hänvisar mannen pojken med en pekning. När pojken har gått en bit vänder han sig om och kommer tillbaka till receptionen.
    - Förresten, säger han, jag vill ha en tjej med herpes.
    - Det har vi nog inga, svarar receptionisten, varpå pojken smäller upp en ny femhundring.
    - Är du säker på det?
    - Andra dörren till höger, samma korridor, säger mannen och pojken går iväg.

    När den lille pojken sedan kommer tillbaka stoppar mannen honom och frågar:
    - Jag måste bara veta; varför just en hora med herpes?
    - Jo, du förstår, när jag kommer hem kommer barnsköterskan att sätta på mig och då får hon herpes. När pappa kommer hem lite senare sätter han på barnmorskan och det leder till att han får herpes. På kvällen har mamma och pappa sex, då får mamma också herpes. Efter att pappa har gått till jobbet på morgonen kommer mjölkbudet förbi och sätter på morsan, då får han herpes - och den jäveln körde över min groda!

    SvaraRadera
  6. drink tips

    NORSK CHAMPAGNE:
    -HEMKÖRT
    -SAMARIN
    BLANDA EFTER EGET TYCKE!

    SvaraRadera
  7. Virus

    Virusvarning!
    Om du får ett e-mail med ärendet "BadTimes" -
    radera det omedelbart utan att läsa det!
    "BadTimes" är det farligaste e-mail-virus som någonsin
    skapats! Skicka detta vidare till alla du känner.
    BadTimes är ett virus som snabbt och
    enkelt raderar din hårddisk.
    Och inte nog med det, det angriper alla
    diskar som står inärheten av din dator! Det kommer att vrida upp
    värmen i din kyl så att din glass smälter.
    Det kommer att avmagnetisera alla dina
    plastkort så att du inte kan använda dem, radera alla
    inställningar på din TV och använda ultraviolettstrålning för att göra repor i alla dina CD- skivor. Det kommer att ge ditt telefonnummer till din före detta. Det kommer att blanda svampbuljong i ditt akvarium. Det kommer att dricka upp all din öl och lämna smutsiga sockar på köksbordet då du ska få gäster.Det kommer att stoppa en död kattunge i bakfickan på dina bästa byxor och gömma dina bilnycklar då du är sen till jobbet.
    BadTimes kommer att få dig att bli kär i en pingvin och ge dig
    mardrömmar om cirkusdvärgar. Det kommer att hälla socker i din bensintank samtidigt som det går ut på middag bakom din rygg med din nuvarande killetjej och hela middagen betalas med ditt kontokort. Det kommer att förföra din mormor. Det bryr sig inte om hon är död, ty så kraftfullt är BadTimes-viruset. Det sträcker sig bortom gravens gräns för att besudla de ting som vi älskar mest. Det kommer att slumpmässigt flytta runt din bil på parkeringar så att du inte hittar den. Det kommer att sparka din hund. Det är lömskt och påhittigt. Det är farligt och förfärande att se. Det har också en rätt intressant nyans av ljust, ljust lila. BadTimes kommer att ge dig almsjuka. Det kommer att lämna toalettlocket uppe. Det kommer att tillverka sprit i ditt badkar och ringa efter polisen samtidigt som, det kokar ägg i mikron och jagar skolbarn med din jordfräs. Jobbigt va?

    SvaraRadera