onsdag 7 maj 2008

. Mitt allt .

Min största kärlek!!
Folk säger " du har juh din kille och borde vara lycklig"
Visst jag är lycklig men allt är inte Erlings förtjänst.
den som bidragit mest till min lycka är min söta Teddy.
Han finns alltid där för mig, jag fick honom när jag mådde som sämst.
Jag var en fara för mig själv och för allmänheten.
men så fick jag Teddy, jag började må bättre.
för de fanns nån som fanns där för mig alltid,
spelade inge roll om jag var arg
han blev aldrig rädd för min ilska,
när jag var ledsen så fanns han där,
slickade bort mina tårar och bara fanns där.
han dömde mig aldrig, dömmer fortfarande inte mig.
Det är så mysigt att bara kunna känna på hans tjocka och fluffiga päls.
Jag har alltid sagt att jag är "Ensam&Sårbar".
jag har folk runt om mig som påstår sig bry och älska mig, men jag känner ej deras närvaro,det är bara teddys kärlek och närvaro jag känner!
Vad skulle jag göra utan min största kärlek??
Älskar dig min Teddy - Sunny-Hill´s Full Of Fun!!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar