lördag 28 juni 2008

. Karaoke .

HYYYTTAN igår!!
Massa folk som sjöng och hade jätte trevligt.
inge bråk de älskar ja :p
Slipper Satu bli arg under kvällen :D
Ne men som sagt de var mycke folk o många som sjöng och det är bara
bra för då slipper jag o Erling ;)
Så dök även upp en vän till mig o Erling dit som vi träffade mycke
när jag hade min praktik på KFUM, så han drog lite skämt för mig
så ont i magen har man idag :p Fy, inte få Satu att skratta så!!
Så är de även en kväll ikväll med men i Katrineholm på Lilla Krog!
Så där ska alla infinna sig idag :P
Nu ska ja gå o göra mig iordning för kvällen!
Sup o svälj, trevlig helg :D
lr ja man kan juh byta ut en bokstav så gör de om ni vill *skratt*
men berätta inte det för mig :P
P&K på er :P





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar