söndag 6 juli 2008

. Arg .

Tittut på er!
Ber sååå hemskt mycke om ursäkt
för att bilderna aldrig dök upp igår.
Det var så himla lite folk så de blev bara bilder på
mig och min karl så var de även nån främling med i ett hörn.
så de kändes lite dumt att lägga ut dom här :p
Aja sak samma. helgen är avklarad och så återstår
bara lite städning som jag håller på med lite i taget här och nu :P
Och så kommer barnen ikväll :D
Alltid kul att få hem dom småliven :D
och så fick jag ett obehagligt samtal från mor min
och hon sa att en annan hund har attackerat våran
lilla buse Teddy. En väldigt lydig hund som brukar sitta
bara o titta på när andra hundar går förbi men ack inte den här gången!
Så min Karl är där och hjälper mor att titta om det är nå akut att
åka upp med honom just idag eller blev han bara chokad.
Aja återstår o se. Stackars min älskling :(
HÅLL ERA BYRACKOR I KOPPEL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar