lördag 20 december 2008

. Fredaagen .

Tjooosan i *host* :D
Här kommer bilderna från igår.
gjorde en egen bild åt flumbilderna för annars
hade de inte fått plats med nåt annat :P
Kvällen gick bra. precis som alltid :P
speciellt när mina fruar är där :P
då löser allt sig :D
Förrutom att mitt bihang ser ut som 7 svåra år
så de e lite synd om honom fortfarande :(
Händer idag då?
vi ska till Nyköping och hälsa på Erlings mormor
och därifrån direkt till katrineholm.
Ska försöka hinna handla här innan vi ska åka
så att mor min kan rulla lite köttbullar här
medans vi är o jobbar. måste juh ha hemmagjorda
köttbullar på julen förståss :D
Puss o kram ses på stan
(i katrineholm)





1 kommentar:

  1. hej mitt hjärta vilka fina bilder du har på din blogg...
    jag ska ladda upp en del på min med....
    vad fin din bokhylla blev o kossa flaskan passade jätte bra bland allt annat =P

    love you kisses

    SvaraRadera