onsdag 17 december 2008

. Karaoke och ett sorligt farväl .

Här kommer bilderna ifrån lördas. vilket minne man har
tog juh inte så jäkla mycke kort..
Så de blev dom som blev. kortet längst ner.
den andra är tillägnad till mina kära arbetskamrater
som jag fick skiljas ifrån idag.
alltid när man hittar ett ställe man trivs på
så går nåt åthelvete. och tanke på att jag
har så svårt att komma in i nya grupper så känns
de skit trist att ge sig till ett nytt ställe IGEN
den här sista terminen..
Aja men vem är de som säger att världen är rättvis?
Jahaja.. igår så var min kära bror här som ni läste igår.
jag fick inte ta hand om disken för de gjorde han medans
jag gjorde maten.. sen så ringde fru och sa att hon kommer
över på fika tanke på att alla diggar mitt kaffe :P
utan att få ont i magen. lr ja.. alla gör juh inte de.
det är juh för starkt. men hellre för starkt
än för svagt för de kan man inte göra något åt.
Så tittade vi på en massa videos på Youtube och
skrattade så vi fick ont i magen :D
Så aja jobb ikväll igen
så man ska väl hoppa in i duschen o göra sig klar för kvällen
vi får se hur den här kvällen går till.. mhm..
Aja Puss o kram ses på stan.. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar