måndag 1 december 2008

. Kryssning .

Tjoosan
nu har man fått arslet ur vagnen och lagt in bilderna
har varit sååå mycke att göra osv så de inte e sant.
Igår var vi på kryssning med barnen
bara en sån där liten kryssning mysigt hade vi.
förrutom att min karl vart sjösjuk igen :P
Här kommer alla bilderna blandade ett antal dagar tillbaka:$
Bättre sent än aldrig sägs de :D
ah va ska ja mer skriva?
ja menar mitt minne lever bara i en dag.
ja kan inte berätta va som hände förra fredan :P så glömsk e ja :D
Fast ja e inte ensam *Skryta* Hej älskling ;)
Men här kommer bilderna, o ja lovar jag ska bättra mig :D
JOoo förresten jag var full i fredas så mycke kommer ja ihåg
Eller hur Ida o Jessie? ;) Tihi
P&K ses på stan
PS: Skitbilder som inte vill lägga sig i den ordningen jag vill
de får se ut som de gör :P








































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar