torsdag 22 januari 2009

. Födelsedag .

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år
javisst ska du leva,javisst ska du leva,javisst ska du leva
ut i hundrade år.
HURRA HURRA HURRA :D
Tihi Hej mamma :D
Och till alla som känner mig kan väl komma på min
begravningen efter detta blogginlägg :P
Tanke på att min mor inte kommer att bli glad på mig :D
Hur som helst som ni ser så fyller min underbart snälla mamma år idag
hon är en person som passar i många kategorier tex:
Mor,Bästa Vän,Svärmor,Farmor ja you name it :D
som en helt underbar mor och vän har hon stått ut med mig
i snart 20 år, hjälpt mig i både med o motgångar.
hon har inte alltid förstått mig men hon har iaf försökt
till skillnad från många andra.
Ja tänker inte avslöjja hur gammal hon blir men ett
jämt antal iaf :)
Vi ska försöka se till att du får en bra födelsedag idag ;)
Grattis på dig Mamma! <3
O hörni andra som letar efter bilder från igår
så kan ja juh säga att de fanns inte EN ENDA kotte på lilla krog
igår så de blev inga bilder.
Tack för mig!

1 kommentar:

  1. Stort tack, Alicia, Emelie, Erling, Helena, Kai, Kayla, Pasi, Rasmus, Robin, Satu, Timo... Teddy också, för den delen... Ni är helt underbara!

    SvaraRadera