söndag 25 januari 2009

. Fre o Lör med frugan .

Tahttaa :D
nu har ja fått in bilderna från kameran :)
Dutti kikka :D
Jahaja. nu har de varit
en dos av Ida som karaokevärd i helgen.
så både jag och frugan stod på hyttan och lilla krog
o ja tror iaf att alla va nöjda :P
Uh fyfan vilken förkylning ja har fortfarande.
Men hur som helst den får man lägga åt sidan
nästa vecka för då börjar min Truckutbildning :D
Jätte rooligt att ja fick den iaf :D
Gårdagen var helt underbar de började med att
ja o frugan skulle äta innan vi åkte till k-holm.
så står de en rätt så snygg kille i kassan o då kunde
juh inte frugan låta bli att småflörta :P
fick för sig att hon skulle ha med honom till k-holm o grejjer :P
men hon frågade iaf inte så de var nog tur de :)
Ne men här kommer bilderna, nu ska ja slänga mig
i soffan o lura en stund :)
Hare gött alla läsare
o Maaaassa kommentarer vill jag ha :D
P&K!


4 kommentarer:

  1. Hah... uppdatering.. Duktiga ni har varit, tjejer...

    SvaraRadera
  2. japp vi va riktigt duktiga o killen på matstället var fin det tyckte vi båda två.....
    menmen ha d bäst alla =)

    SvaraRadera
  3. Men gumms då.. måste du avslöjja allt??:P
    Jo vi va så duktiga så.. :D

    SvaraRadera
  4. En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)

    Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.

    http://www.freestreet.se/?r=117

    SvaraRadera