måndag 19 januari 2009

. Lördagens karaoke o Dagens Singstar :D .

Tittut i stugan!
Nu har ja lyckats få in bilderna efter mycke
om o men.
Happ dagen som gick ja
en totalt värdelös praktikdag, jag satt från 09:00 till
15:30 och gjorde INGENTING!!
jo frös de gjorde ja, så nu har ja feber.. tack tack!
Imorn så blir jag nog hemma, ska ringa till min mentor
som har hand om min praktik och säga åt henne att detta
är ohållbart. så hemma mitt i ett bråk med dotra här
så kommer min underbara fru Ida :D
så hon tyckte att hon skulle försöka ge mig stryk i Singstar
IGEN. och jag som mådde sååå jätte bra i halsen idag
fast tack vare just min fru som ville sjunga så har jag
sjungit upp min röst och låter som vanligt igen :D
Tack tack gumms.. :D
Så nu blir de väl slappa framför tvn en stund
lr ja om ja känner mig själv rätt halva natten för
att man inte kan sova :(
Trallallaaaaaa fyfan för detta!!
Ja men dåså
Hade gött folket
Godnatt!
P&K!

2 kommentarer:

  1. japp jag kan vara ganska bra ibland...
    men du fr se till att vara frisk tills på fredag då vi ska jobba tillsammans =)
    massa pussar

    SvaraRadera
  2. Jag ska försöka bli frisk. sitter här med min hostmedicin o pimplar :P Love ya!

    SvaraRadera