söndag 23 mars 2008

. Söndag .

Goddag!
Nu har man vaknat efter en sliten natt!
Jahaja igår så var de juh Katrineholm (Lilla krog)
Men innan vi åkte dit så skulle vi ju äta smörgåstårta :D
Gott som tusan var de också, Lika god som den såg ut att vara ;)
Man hann ju inte äta så mycke innan vi var tvugna att åka så man fick gluffsa i sig lite när man kommit hem istället :D och den var till och med omtyckt av barnen(vilket smörgåstårta oftast inte är)!
Jah om lilla krog igår då vi hade lika kul som vanligt bara att de var inte så mycke folk som sjöng så de var juh tur att Mickis och Micke åkte med oss dit!
Jahaja snart kommer Dotra hem ifrån sin helgfamilj och då blir de liv i luckan:P
Så nu ska man gå och hjälpa mor med tårtan som hon håller på med!!*Mums*
Här kommer de lite bilder från igår,
inte lika mycke som jag hade tänkt mig för min dumma kamera bara strular med mig. den tar bilder men när jag väl ska få in dom i datorn då är de helt tomma filer som finns på minneskortet.:(
men dom här lyckades jag ta iaf :D


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar