torsdag 27 mars 2008

. Torsdag .

Tittut i stugan!
Sent uppdaterat slarvigt av mig jag vet.
Ber om ursäkt för det.
sen sist har de väl hänt en hel del, Jag var iväg med ungarna och matade änderna för nån dag sen. vi mötte en jääätte liiiten valp på 9 veckor!
Man blir så där valpkär när man ser dom där små söta saker.
känns som att de var igår när min lilla busTeddy var 9 veckor.
Jahaja va har vi mer lyckats med då.? vi åkte till jysk för att vi skulle reservera två databord och två datastolar som vi ska ha när vi flyttar men när vi parkerade bilen utanför jysk så fick jag syn på en Gofl GTI heeel svart var den
då kunde jag inte låta bli att säga "Så här upphetsad har jag nog inte blivit på länge" . snacka om en sur gubbe jag fick efter de ;) Haha
härligt härligt, önskar att vi kunde flytta nu ju!!
och så var vi till Rusta och fixade ett kreditkort till mig så vi kunde köpa ett nytt köksbord och 6 stolar. så den kommer väl imorgon eller på måndag*hoppas hoppas*
Och så har jag och morsan varit och handlat idag åkte även hem till henne då passade jag på att sno hennes kamera ;)
Så nu ska de väl bli lite mer foton :D
Usch va kallt de är i detta avlånga sverige..
eller så är jag sjuk ja vet inte riktigt..
har fryst i flera dagar nu.usch usch..
Jahaja här kommer bilder på dom tre busarna
när vi var och matade änderna.. :D
P&K ses på stan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar