lördag 22 mars 2008

Tjoflöjt i lingonskogen!
Jahaja liiiiiite påverkad är man juh. tanke på att man inte är så himla van vid att dricka.. jaja idag gick juh dagen absolut inte som planerat.
som ni vet så skulle vi ju spelat på Hyttan här i Eskilstuna ikväll som alla andra fredagar.. men ack så vart de inte.. dom ringde och avbokade det idag och då sa vi de BRA då hittar vi ett annat pålitligt ställe som man kan lita på.. för man ringer fasiken inte 4 timmar innan spelning och avbokar.
Jaja skitsamma nog om de skitstället. Vi åkte iaf ner och skulle spana in läget om de var nå folk där men då hittade vi två kompisar som stod utanför och funderade på vart vi var nånstans.. för dom hade annonserat om att de skulle vara Karaoke där ikväll men så ringer dom iaf och avbokar så man funderar juh hur många som frågat efter oss.
Jaja besvikna som kompisarna vart så bestämde vi oss för att åka till Nisses istället där stod Farsan (Mats) med sin anläggning och joddla.
Så jag och Erling sjöng våra låtar som vanligt och drack väl liiiiite bara :D
Joh men va finns de mer och skriva förrutom att det är läggdags snart.
fast först ska jag och Erling hitta nåt att äta och så ska jag hjälpa till med smörgåstårtsbotten så den är klar tills imorgon.. *dregglar* :D
Katrineholm imorgon iaf Lilla krog det är en pålitlig plats iaf :D och maaaassa folk som sjunger.. ska även försöka ta lite kort. (om min kamera vill förståss)
Så Natti Natti på er allihopa!!

Kramisar från Satu och Erling!!!

1 kommentar:

  1. Hej å hå ......... det där med smörgåstårta lätt gott ,,, kommer på sturt , bara jag vet vart jag ska ,, smörgåstårta och kall öl det är mat för en karl .... När ska jag komma ?

    kram Mats

    SvaraRadera