fredag 21 mars 2008

Tjoflöjt!
Nu är jag tillbaka här då..
Som sagt skulle jag och Mor ner till stan och de gjorde vi.
Och som vanligt med min tur så hade ju banken stängt klockan 13:00!
Morr mutter bult. mhmm Jaja barnen blev hämtade av Far sin och så packade vi våra saker och så åkte vi till badhuset.
och barnen var så uppspelta över att få åka dit med oss.
Och så fick vi se hur duktig Rasmus blivit på att simma.
dom bara älskade att studsa i vågorna. :P
Jag själv trivdes i bubbelpolen :P
jah vi hann ju inte göra så mycke i badhuset för dom stängde klockan 18:00
för att de var skärtorsdag!
Så åkte vi hem och så frågade barnen så snällt om Mia fick sova över här hos oss och tanke på att vi inte kan ha någon sovandes över här på helgerna tanke på Karaoken. så då tänkte vi att de går väl bra idag då..
Så Mia gick hem och åt och hämtade lite saker.
Så satte dom sig och spela på min Gamecube.
sen har juh jag och Erling fastnat för ett spel på nätet så vi har suttit och spelat hur länge som helst nu.. :P
Men nu ska vi väl lyckas hitta till sängen, jag iaf för nu är jag såå himla trött och sliten!
Här kommer en bild på dom två huliganerna !
Ps. Om ni undrar vad kladdet på fönstret är bakom dom så har vi en helt underbar hund vid namn Teddy och han älskar att ligga på fönsterbrädan och skälla på andra hundar och kommer som oftast emot med näsan där :P


1 kommentar:

  1. Hej kull att se att du Sato uppdaterar din blogg ,, det är ju värre med ernst .... du får säga till han på skarpen ,,,,

    Farsan

    SvaraRadera