torsdag 20 mars 2008

. Torsdag .

Tjohej i stugan!

Har inte skrivit här på ett tag nu. Ber om ursäkt för det!
Vet inte varför de blivit så, tappade väl motivation till det när kamerafan gick sönder. Men så är det.
Jahaja lite allmänt bara.
Jag hade med min Erlings äldsta son till praktiken igår :p
Han hade jätte kul där med mig,så kul att han inte ville att jobben skulle ta slut och att hans far skulle hämta honom.
Han fick lära sig att plasta in stora pallar och blev kanon bra på att packa lådor
Men nu vet jag ju iaf vad han kommer att bli när han blir stor
typ lagerarbetare eller nåt åt de hållet :P
tog även lite bilder på honom som jag kommer att lägga till här nedan!
Jaja nog om igår, idag så händer de väl en hel del
Ska ner till stan och hämta mitt nya legetimation
för min förra gick ut den 19 denna månan.
Morr för bilden på de nya legget :P
Ska även handla lite saker tills på lördag, ska göra smörgåstårta *Mums* :D
Och så ska jag och Erling åka till badhuset med hans äldsta son Rasmus och så ska vi ta med hans tjejkompis Mia. så dom ska få busa av sig lite också.
Jao jao Ne nu väntar morsan här på mig att vi ska åka till stan och fixa lite saker så att jag uppdaterar väl denna ikväll när vi lagt barnen och så :D


Puss och kram ses på stan,
Risken finns om du bor i Eskilstuna och ska ner till stan iaf :P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar