söndag 16 mars 2008

Go kväll go kväll!


Ber så hemskt mycke om ursäkt för att jag inte hunnit uppdatera denna idag.
Har varit lite mycke. Först sova lite längre än vanligt och så skulle jag och Erling iväg med min bror och hans tjej till Babyproffsen och köpa lite saker så att man är väl förberedd när ungen ploppar ut :P
Jah Lördagen på Lilla krog vart ju oxå lyckad.
Mycke folk som sjöng så man slapp sjunga själv så värst ;)
Sen att min taskiga karljäkel tvingade mig till att sjunga en låt som jag inte alls var förberedd på de är en helt annan historia.
Våran maskot var med också, han skulle pröva sjunga en låt som han aldrig kört förrut Björn skifs - Håll mitt hjärta,
visserligen så gjorde han en helt egen version av den men de lät juh bra de också :p lite träning så blir de bra :D
Jahaja så har man försökt städa lite idag, inte för att vi lyckats så värst bra med det sen att jag har en helt underbar Mor som hjälper till då blir allt bra ;).
Från det ena till de andra. Är det nå jäkla typiskt att min kamera går sönder just nu när jag har tagit steget och skaffat en blogg och ska få ut lite bilder från karaokekvällarna eller?? aja ska försöka få låna en kamera medans min ska iväg på lagning..Så från igår så blev de knappt nå kort. :(
ber så hemskt mycke om ursäkt för detta!
Ne om man skulle ta och fortsätta städa liiiite till innan läggningdags.
Ska upp tidigt imorgon till min praktik.




Så Natti natti på er alla sångfåglar :D


Lyckades få en bild på Zvampen som kallar honom :P
för han brukar köra låten "Zvampen"!

1 kommentar:

  1. Hej på er !

    Nu börjar det likna nåt säg åt Ernst att han måste uppdatera sin blogg också .... hörs imorgon .. Mats

    SvaraRadera