lördag 15 mars 2008

. Gårdagen .

Gårdagen

Jaru kvällen började som den alltid gör ;)
Jag och Erling stressar iväg till spelningen på hyttan.
På vägen till bilen så träffar vi "Farsan" de är mats det.
Och så brummade vi iväg till hyttan och som vanligt släpa in den stoooora anläggningen och koppla in aaaallla dessa kablar ;)
Allt borde vara trådlöst *tycka* :P ska nog söka patent på det :P
Kvällen börjar bra två killar börjar bråka vid toaletten och ja ja vet vad du tänker om det. "Vilket ställe och bråka på va?"
Och så började även Karaoke kvällen,
vi började med låten "I Ett Fotoalbum".
Så började de ramla in en massa vänner vilket gjorde kvällen sååå mycke roligare. fast jag var liiiite missnöjd med våran maskot som kom vääldigt sent på kvällen..Ajjabajja på dig maskot. :p
Ne ni nu ska jag göra mig i ordning. Vi ska iväg och köpa Bäbissaker.
Jag ska bli Faaaaaster :D
Ska försöka hinna att uppdatera denna en gång till idag innan vi ska till Katrineholm!

Puss och kram ses på stan alla läsare :P
Nemen chansen att vi ses på stan är liten men på
Lilla krog i Katrineholm då är risken stor :P









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar