fredag 14 mars 2008

Goddag på er alla glada och pigga läsare!


Jaru Satu här idag.
Det lär bli jag som skriver för de mesta här så ni vet vem de är som lurar vid tangenterna :D
Sitter här och hostar och harklar mig för ikväll, lite sjuk fortfarande som vägrar att ge sig. vilket är väldigt tråkigt när man blir sjuk när man är såpass beroende av sin röst så som jag och Erling ändå är. för krasslig i halsen en kväll och kvällen är förstörd för oss iaf sen att många inte märker av våran hosta det är en helt annan sak :P
Nemen ikväll väntar Hyttan här i Eskilstuna,
börjar klockan 21:00 och slutar 01:00.
Så har ni någon som helst möjlighet att ta er dit så är det väl självklart vart ni hamnar ikväll ;)
Och så bär det iväg till Lilla Krog i Katrineholm imorgon.
Samma tider där 21:00 till 01:00 så alla katrineholmare som läser ska ju absolut dit imorgon och sjunga med oss eller hur? ;)
Happ när jag ändå bara löjlar mig här så
kan jag väl bli lite seriös.
Jag skulle vilja tacka en massa folk som varit med i våran utveckling
Speciellt i Erlings utveckling som karaokevärd.
Mats Hellsten du har en speciell plats i våra hjärtan,
Du har hjälpt Erling med mycket och det finns inga ord till hur tacksamma vi är!
Och så vill jag tacka min mamma/Erlings svärmor,
för att du hjälpt oss med att ta hand om barnen och oss ;)
Och sist men inte minst så vill jag tacka våran maskot Klingan
Du är en riktigt maskot du, du följer med oss till alla möjliga spelningar
Tack så mycket ni alla som hjälpt till med såå mycket!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar