fredag 14 mars 2008

. Välkomna .

Välkomna!


Satu och Erling heter vi därav namnet på bloggen.
Vi är ett par som snart varit tillsammans i tre år.
och för ca ett år sedan så kom Erling på en snilleblixt ide
tanke på att han älskar sjunga Karaoke så då skulle han bli Karaokevärd själv
och få göra det han älskar att hålla på med.
och som vanligt så halkar jag med på bananskalet.
så här hade jag tänkt mig,
Jag börjar skriva här och nu om oss och sedan så kommer jag att uppdatera detta med en massa bilder,videon och skriver lite om vardan och helgerna.
Det finns även en hemsida som man kan besöka och få höra Erling sjunga och få lite uppgifter om honom så man kan boka oss för privatfester,födelsedagar,bröllop osv.




Besök den och få höra hans ljuva stämma! :D
Här är då bilder på oss så ni kan få ett ansikte av oss!











1 kommentar:

  1. I feel super by saying that this is realy one of the very best blogs I've ever visited yet!

    Congrats! Take it like a blossom blessing as I'm bloging!

    PALAVROSSAVRVS REX

    SvaraRadera