söndag 25 maj 2008

. Helgen .

Tjotahejtti :D
Bra med er?? Lite bakis efter helgen kanske?;)
Haha själv så slipper man juh sådant för man måste vara lite nykter iaf på spelningarna!! :P
Fredagen var helt okei, bara att man var väl småsur på aa vissa personer (nämner inga namn) :)
Men jag hade juh iaf Jessie där så då kunde juh inget skita sig helt iaf :P
Så fyller min bror år idag oxå ;)
Grattis på dig gamling :D
Tiden går fort, minns när jag var liten och han var i tonåren men han älskade att vara ute och leka med mig, typ sitta i pulkan och så springer han fort och så tvärvänder så ja ramlar av pulkan :P De glömmer ja aldrig :p
Men hur som helst, helgen är avklarad!!
och så ska barnen hem till mor sin idag, tyvärr!
önskar att vi kunda ha dom heltid, ärligt talat!!
Ne nu ska man umgås med dom innan det är dags!!
Så vi hörs allihopa och skriv kommentarer så fingrarna blör ;)
För kommentarer tycker jag om :D
och ja Jessie vi tycker om kommentarer som kommer ifrån dig oxå ;)
även om de inte lät så i helgen *skratt*
P&K



































1 kommentar:

  1. Detta fick jag utav Jessie idag till frukostskämt(För min del iaf för frukost)

    En gammal kärring åkte hiss. Hissen stannade och en läcker fotomodell steg på, hon doftade mycket gott och vände sig till kärringen och sa -Ralph Lauren 800 kr droppen.
    På nästa våning steg en om möjligt ännu vackrare modell på och hon doftade ljuvligt.
    Hon vände sig mot de andra och sa självsäkert -Chanel 1500 kr droppen.
    På nästa våning rev kärringen av en brakskit.
    När hon klev av vände hon sig mot modellerna och sa -Broccoli 17 kr Lidl

    SvaraRadera