fredag 23 maj 2008

. Karaoke .

BIKABOOOO!!!!!
gud va busig jag känner mig idag :P
Nejdå det är jag inte :) lite löjlig bara
Karaoke ikväll det borde alla veta vid det här laget ;)
och alla som inte visste det vet det NU
Och karaoken äger rum på Hyttan här i Eskilstuna
Typ bakom polishuset så sköter du dig inte så är det inte långt till
fyllecellen ;) Haha :P
Så det skulle uppskattas att folk kom och sjöng med oss!!
Så slipper proffsiga jag bara stå o yla hela kvällen. Haha skämt osido
Kom och bevisa att ni kan sjunga bättre än mig ;)
och då behöver man inte vara duktig alls för AAAALLLA sjunger bättre än mig så du behöver inte vara orolig :D
Jag vet iaf att jag kommer att ha kul ikväll, för min Jessie åker med oss till hyttan, OCH hon har ritat klart min blivande tatuering :D så nu bara på telefonen och boka tid till det oxå :D
Tatueringen kommer att bli en hyllning till min bortgångna Far!!
Så den tatueringen kommer att betyda mycke,och till alla som säger "njaah de där med tatuering, man kan juh faktist ångra sig!!"
In My Ass för det!!!
Man ångrar inte ett sådant minne!!!!
Aja men hörni nu ska jag gå och göra lite slavarbete, som vi kärringar är till för :P Så alla glada och alla ickeglada vill jag se på HYTTAN ikväll, vare sig du bor i dalarna eller någon annanstans så ska du befinna dig på hyttan ikväll :P
haha Nejdå :) inte så men nästan så :D
Ses ikväll alla sångfåglar!!
Och hoppas att ni fastnar på foto som jag är där och klickar!! :P
Puss och kram ses på stan!!!

2 kommentarer:

  1. Ja klart att jag kommer till er och sjunger <3. Tack för en fin kväll mina vänner.

    Puss o Kram Jessie

    SvaraRadera
  2. Haha vet ja juh redan ;) Tack själv för en helt underbar kväll.. Fast iförsig så fanns de juh folk som förstörde den oxå.. Men ah de duger :D P&K

    SvaraRadera