onsdag 18 juni 2008

. Akuten .

Jahaja va har hänt sen sist då..?
En hel del, Var igår på akuten med Rasmus
(erlings son) hans tå brevid stortån var nästan lika stor som stortån.
och så fortsatte de en rand upp över foten mot benet, så
man var juh livrädd att de var blodförgiftning
men ack de var de inte, tur de då.
De var en fraktur på tån som hade blivit infalamation på
så nu tuggar han piller och springer med kryckor och har en gipsskena under foten
så ja.. det hann bara gå två år innan han sprang på kryckor och var gipsad igen.
Klumpfot ;)
Vi älskar dig iaf ska du veta :P
Jaha hänt mer då.. var o handlade både igår och idag.
hittade dom härligaste linnena igår som jag bara förälskade mig i..
köpte dom igår och så åkte vi tillbaka dit idag för att köpa flera:P
hittade även ett par byxor.. så mjo man ska inte springa i affärn med mig :P
Har även skapat en till Blogg, handlar om mig och mitt sketna liv
som deprimerad, så va de går ut på är att folk som har depression ska få veta
att dom inte är ensamma om det även om de känns så ibland,
och sen att om man behöver prata av sig med någon som kanske varit med om
sak, så kan man göra det.. Länken till bloggen hittar ni här ner till höger bland "Nära o kära"
Så Aja det har hänt :) Hade!!
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar