onsdag 4 juni 2008

. Allt möjligt .

Jahaja.. Då var min praktik på DAMM bokförlag slut!!
Och jobbigt som fan var de att åka där ifrån idag.
kommer att sakna dom så himla mycke där,även arbetsuppgifterna..
Igår så fick ja som avskedspresent en blomma,ett kort och en liten ko som låter när man slår den mot bordet, för så fort ja börjar sakna dom så skulle ja slå den mot bordet och tänka på dom :D
Så idag precis innan ja sluta så kom Erling med en tårta
och ett Tackkort till dom, så vi fikade innan vi åkte.
och så en massa kramar fick ja oxå :D
Ja tror nog att dom kommer att sakna mig lite iaf ;)
Ska dit och jäklas med dom nån dag här innan deras semester ;)
Jahaja.. Igår så satt man på akuten med kärringen som hade svårt
att andas och hon blev la bättre till idag igen så nu sitter hon där hemma
och nästan gråter för att hon har så ont..
Så vafan ska man göra, har ingen större lust att sitta där igen
men skulle utan tvekan sitta där iaf för min kärrings skull.
men idag är hon envis och tänker inte åka upp med mig.
Ja vet inte..får väl avvakta över natten och blir hon värre så är de väl
inget annat att göra än att åka upp och sätta sig igen då.
Själv så har man även lite svårt att andas men vafan ja vet va de beror på och gör ja inget åt de så är de juh faktist mitt problem.. Morr mutter bult.
men så är det. jahaja ätit gott har man gjort :D
Fläskfile och potatisgratäng *slicka sig om läpparna* :P
Så nu är de väl sängen som gäller,om inte kärringen vill att vi åker
upp nu för då gör vi det isåfall.(kan lika gärna sitta på en stol o sova så länge ja vet att min kärring är i bra händer än att sova hemma i sängen och vara osäker på om hon har de bra eller ej)
Så jaja. ha de bra allihopa!!
P&K

1 kommentar:

  1. Hej Kärringen min!
    Va gullig du är som tänker på mig. är grymt glad att du satt på akuten med mig igår, kunde inte begära något men du gjorde det för min skull ändå. Jag vet att jag mår dåligt och att jag är envis, men känns onödigt att åka upp när jag ändå vet vad som sker - INGENTING! Det är ju sjukvården i Sverige vi pratar om och då kan man inte begära så mycket.

    Men jag lovar dig gumman, att jag ringer om det är så att jag blir sämre. Blir det jätte allvarligt så ringer jag ambulans och sen ringer dig så du vet om det. Puss o Kram

    SvaraRadera