måndag 2 juni 2008

. Måndag .

Tjaaaa!!!
Fyfan f ör måndag :P
riktigt jobbig dag, fast man ska inte klaga det är sista veckan så är man ledig till i augusti.. :D
Så är det när man är dum och tackar nej till alla sommarjobb :P
Idiot är man men vafan..
Jobba lär man juh få göra tillräckligt i livet iaf..
Så nu sitter ja här o avnjuter en alkoläsk..
OCH JO DE FÅR JA, även om det är en måndag :P
har varit på praktiken och gjort mitt.
så kom ja hem och betalade en räkning..
hamnade i sängen efter det och vaknade för en stund sen..
Så mycke sömn lär de inte bli inatt,haha.
Jahaja annars då? de händer ínte mycke, sitter här och tjötar med min kärring,min första och min enda kärring ;)
Ja började fundera på de.. när ja och gubben åker till finland?
HUR i hel*ete ska ja klara mig utan min kärring??:(
Jaja återkommer la imorn med hopp om att jag har nå mer intressant än detta att skriva imorgon :P man vet aldrig ;)
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar