söndag 8 juni 2008

. Sega Råttor .

Tittut i stugan!!
Nu är både fredan och lördagen avklarad :D
var väl ganska enkelt.. förrutom att de känns i magen efter allt skratt!
Fredagens citat: Jag tänker på seg råtta när jag tar Jessie på häcken :P
Då säger våran maskot att han tål inte sega råttor för alla dessa färgämnen
men Jessies rumpa är juh naturell ;) visst gumman visst?? :D
Lördagen var väl si o så, massa fulla ungdommar..
och så tvingade min kärring mig att sjunga en låt som fick mig att gråta.
My baby you heter låten
visst han som sjunger gjorde den till sin kärring som lämnat honom
men man kan förvränga dom orden så de blir till ja vem som helst.
som för mig, min far sjöng jag till, som snart varit borta i 13 år
men de känns som att de var igår vi hissade ner honom i jorden.
så Jessie fick sin vilja igenom men hon fick trösta mig efteråt oxå :P
de är iförsig skönt att få ur sig såna saker ibland, fast inte ute på krogen.
föredrar att gråta hemma isåfall :P
Men hur som helst, idag nu ska ja med våran helt underbara hund Teddy.
Sen ska jag och mor åka till ÖB :D alltid kul o titta lite.
så ska vi hem och stor städa för barnen kommer idag
tro de eller ej men ja jublar över att dom kommer idag.
för ja har saknat dom så himla mycke.
Ne ni nu mördbultar hunden sin nalle så nu e de dags att springa ut med
han innan han gör samma sak med mig :P
kanske biter mig i baken som han gör med sin nalle :P
Hörs.
Puss o kram ses på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar