lördag 19 juli 2008

. Dumma batterier . :P

Dah dumma batterier.
happ de var karaoke igår som vanligt varje fredag.
Japp och så tänkte jag att ja skulle underhålla er bloggläsare
med lite bilder. tji fick ja för det.
för när vi kom fram så startade inte min kamera.
även om ja satt i nyladdade batterier.
så Blääh för såna där saker som inte funkar som jag vill
men nu har ja laddat dom IGEN och ska testa kameran innan
vi åker till katrineholm. så de lär bli lite bilder därifrån istället.
hoppas vi på!
Jahaja igår så var vi till frissan med Tösenpösen.
och hon vart så fin så. :) själv så ska ja
"Gå till min frissa" ah gå och gå
hon är juh här, min helt underbara mor
ska få klippa mig :P för nu håller ja på att bli
galen med mitt långa hår *slita av* ne men :)
aja de kommer iaf som sagt bilder imorgon när jag fått
arslet ur vagnen och få in bilderna på datorn ;)
Så ha en fortsatt trevlig helg
och sup o svälj lugnt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar