torsdag 24 juli 2008

. Shopping igår .

Weeii Shopping igår :D
för de första så hittade vi billiga strumpor på
Ica maxi så de blev strumpor för hela slanten(Nästan iaf)
och där så skulle ja köpt en mobil till "Sonen"
Men den var slut så tji fick jag för de :(
Aja hittat allt vi skulle ha och sen fortsatte resan hem till
torshälla, morsan gick in på banken medan
jag väntade i en stekhet bil! Huu va varmt de var!
Åkte till mor för att hämta lite bra och ha grejjer
för våran semester, drack en snabb kopp kaffe.
Och så iväg igen fast denna gång till Tuna park.
Där hittade vi två linnen från Lindex,
otroligt vilken färg de blev :P Rosa.
Till och med så karln tittade lite snett på färgen:P men de
struntar jag i :P Den e SKÖÖÖN :D
så gick vi vidare till cubus där hittade
jag ett linne till, lite längre och den var Orange :D
Och så in på expert för mor skulle köpa mig en ny kamera
men ack den fanns bara i färgen marinblå *Urk* vill inte ha!
Så skulle vi till Expert stormarknad istället för att leta efter min
kamera, så går vi förbi en annan butik där vi bara råkar gå in i
och hittar dessutom telefonen till "Sonen" :D
så de blev oxå hittad :D
Så kommer vi in på Expert iaf och så frågr ja just efter
den kameran, svart eller silver sa jag att ja ville ha.
och då sa han att han just sålt den sista silver :(
Och han trodde att de inte fanns nå svarta kvar heller
men han skulle kolla upp de så att han inte säger fel.
Så tog han ett titt i lådan och hittade den sista svarta :D
Uhhh vilken tur man kan ha ;) nästan så att den väntat just på mig :P
Haha :D Här kommer bilder på min kamera och mobilen :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar