lördag 13 december 2008

. 12 December 2008 .

Tjooosan :D
Nu har jag suttit och klurat med bilderna lite
Fast jag har en enorm beslutsångest
Så jag frågar er va ni tycker istället.
Ska ja radda upp bilderna som jag alltid gjort?
Eller ska ja göra som jag gjort idag??
Snälla kommentera och säg va ni tycker är bäst.
Jah igårdagen var helt klockren ;) kom Ida o Zandra
hit och så började vi förfesta lite. och så åka ner
till Hyttan o koppla ihop grejjerna så var vi igång ;)
Helt underbart rolig kväll, våran Elvis var där så
och en massa annat glatt folk :D
så en dag idag igen.
ska Ida med till katrineholm för att hon ska köra dit
för att hon ska hitta dit den 31 Januari ;)
Aja bilderna från igår kväll kommer här
Glöm inte att kommentera o säga va ni tycker.
eran åsikt är viktig :D
P&K





4 kommentarer:

  1. alltid lika fina bilder du e så duktig min kära fruga jag vill tacka dig och min andra fruga för en kanon helg. ja och sen får vi juh inte glömma bihanget lr fjant om han hellre vill bli kallad det :D

    pussar frugan nr 1

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en helt oförglömlig kväll..!! Bättre kunde de inte blivit ;) Tihi..
    Pussar på både Fru nr 1 och 2 :D

    SvaraRadera
  3. jag måste säga att vi är bra snygga....
    det e jätte fina bilder =)
    vi måste göra om det snart igen =P massa pussar
    älskar dig frugan o du bihanget jag gillar dig med =)

    SvaraRadera
  4. Ja de klart vi ska göra om de.. ;)
    vi ska juh lägga ner all tid och energi på varandra *Asg* Haha och du jag vart såååå svartsjuk när du o erling var ensamma i affären när jag gick ut till bilen *asg* Nötter de finns!! Love ya!!

    SvaraRadera