torsdag 11 december 2008

. Feeest .

Tihi imorn e de fest :P
oj de var inte de jag skulle berätta men iaf
Jo de ja tänkte komma till var den att jag glömde
kameran igår och därav inga bilder heller.. fast
ni missade inget, inge folk alls.
lr jo några men inga som sjöng :P
Så nu har ja fått de sagt oxå.. jo
FEST imorn, kommer mina två fruar
ska förfesta sen e de juh jobb lr aa karln
får jobba medans vi har skoj ;) Tihi
Så försöker få iordning mer här hemma så inte ida
flyger på arslet när hon ser röran från sist hon var här
haha.. :D så nu ska hon flyga på arslet av att det är undan
plockat. Hehe. :D
Aja ska försöka fortsätta med det jag höll på med.
tänkte att jag skriver ett medelande här så att ni vet
att det förra inte var mitt sist i blogghistorien :D
för jag lever ännu!
Puss och kram ses på stan imorn iaf ;)
Bye!!

2 kommentarer:

  1. det var jätte fint jag är imponerad över att du fick sån ordning på så kort tid det var som att komma in i ett annat hem.
    pussen

    SvaraRadera
  2. Tihi ja visst e ja duktig.. Tihi :D

    SvaraRadera