tisdag 6 januari 2009

. God mat och gott sällskap .

Ahh va nöjd man känner sig idag :D
idag har vi varit ute hos mor och ätit gott
kycklingfile och ris :D
så när vi kliver innanför dörren så rycker fru nr 1 på
dörrhandtaget och så plingar så de ekar i ens huvud :P
Så vi börjar med att köra Singstar.
Vi fastnade för en speciell låt som jag även
sitter och lyssnar på
"Whitney Houston - Greatest love off all"
Den är juh så fin.
fast jag slog frugan på singstar :D
lika så på bowling :D
Så dagen kan inte bli bättre.
god mat och gott sällskap.
Sen finns de juh dom som vill förstöra ens dagar.
men vi är starka tillsammans mot idioterna!
och jag menar inga speciella
det här är mina egna ord.
Hur som helst, imorgon kommer målaren :D
så snart har vi inte en tvärgrön toa längre
så upp kl 8 imorgon :P
Neni nu känns de som att den här bloggen går helt åt
aa skogen? :D vi skulle inte snacka skit o så här
imorgon blir de allvar igen lr aa
på torsdag för då kommer bilderna som jag
tar på karaoken :D
ha en fortsatt trevlig natt
ni som är vakna!
P&K ses på stan!

2 kommentarer: