tisdag 6 januari 2009

. Tystnad .

Sitter här i min ensamhet
och tystnad och funderar,
vad kunde ha gått snett?
ja menar, folk som hugger en i ryggen,
folk som snackar skit,
bryter sig in i ens egendom,
Bryter ens psyke,
Förr var man så stark att man brydde sig inte
oavsett vad. nu börjar man tröttna
på de här. man orkar inte ta hur mycke som helst.
folk som man trott sig kunna lita på
kan man inte lita på längre.
Slängde ihop lite bilder
som visar, tider som betytt mycke för mig,
för mina nära o kära,
tider som man gärna vill tillbaka till,
tider som man aldrig velat lämna.

2 kommentarer:

  1. Du, S... Ni vet väl att jag gör ALLT, som står på min makt, för er... Bara tala om... Älskar er massor...M

    SvaraRadera
  2. Jo du M.. Ja vet att du finns här för oss. de har du alltid gjort oavsett vad.
    till och med när vi mått dåligt innombords så har du försökt förstå oss och inte dömma oss efter vårat mående.
    Världen behöver fler som du M!!

    SvaraRadera