måndag 5 januari 2009

. Vill bara skriva av mig lite .

Jag är sååå himla trött på folk
som snackar skit.
man bryr sig inte om dom för att man inte har
24timmars kontakt med dem och ringer och messar
hela tiden, när man själv mår dåligt psykist
och bara vill ta tag i sig själv då är man inte en
"vän" för då är man väl rätt så egoistisk, eller hur?
När man vaknar på morgonen och önskar att man inte vaknat
denna morgon, varje gång man ser en bil funderar man "Hur
hade de kännts o vara under den"? osv osv när folk säger
ta hand om dig själv, tänk på ditt bästa.
då är man egoistisk om man gör det!!
tänk på det nästa gång ni tänker på er själva!!!
Vissa säger att de inte märks att man inte är vän
när man inte finns där när den någon skadats, men hur blir det om
man hela tiden pushar på den som mår psykist dåligt?
det är juh nästan som att ge de sista knuffet över stupkanten!
Ta avstånd, vänta ut den personen som mår dåligt innombords.
den personen kommer till dig när den orkar, var så säker.
Vet själv hur det är att vara den personen som mår dåligt!
för till en vissdel så är jag den personen
men mest den som står mig närmast för de gör såå ont i hjärtat
att se denna lida för så mycke som han inte kan rå för!!
SPARKA INTE PÅ NÅGON SOM REDAN LIGGER
ERA FEGA JÄVLAR!!!
Det var allt för mig!
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. hej mina KÄRA VÄNNER!!!!!
    ville bara säga att jag FINNS iaf alltid för er på samma sätt som jag vet att ni finns för mig.
    och ja man behöver inte tjata på nån som mår dåligt han/ hon kommer när dom själva känner för det.
    men ville bara tacka för den goda maten igår och att man fick en sov plats. men älskling jag ska ha revange =)
    älskar er båda det vet ni..
    massa pussar frugan

    SvaraRadera
  2. Haha men älskling de klart att du ska få revange :P Älskar dej..Puss puss!!

    SvaraRadera