lördag 14 februari 2009

. Fredagens den 13de .

Tjooosan :D
Nu har ja lyckats få in bilderna på burken och gjort
något av dom dessutom :D *Duktig*
Men gjorde en förfärlig upptäckt om att jag
inte lagt till någon alls bild på min kära Fru Ida.
Som ett plåster på såret gumman så gör ja en egen åt dig
och lägger ut den på min andra blogg blir det bra?;)
Ah hur som helst, gårdagen var helt otrolig
Steffani och Josefin(Stefan & Jocke)
Jahörni en kväll med er och man skulle nog
ha så ont i magen dagen efter, efter allt skratt.!
Hua. Hade en helt underbart rolig kväll iaf :)
Och idag är de Alla hjärtans dag.
fick ett jätte sött kort av gubben min
(Som jag inte hade förväntat mig) ;)
så jag hade inte köpt något åt honom i år,
så de fick bli Kaffe på sängen istället :D
Så ne man ska väl börja göra sig iordning för kvällen :)
Ha en bra alla hjärtans dag och helg förståss:D
P&K!






2 kommentarer:

  1. hahaha jocke du e så söt när du e på det där humöret =)
    tack frugan för en kanon kväll igår =)
    hoppas du har/haft en fin alla <3s dag
    massa pussar Ida din kära fru

    SvaraRadera
  2. vill du ha upp till en miljon besökare till din blogg?
    http://www.viraltrafik.se/?slynmos

    SvaraRadera