onsdag 18 februari 2009

. Tyst minut .

Doh vet inte vad för tyst minut de har blitt här på bloggen :P
Det var iförsig inte meningen men de blev så
för i lördags var de jäätte lite folk
(Tror att alla var hemma o tittade på Melodifestivalen?)
Så alla dissade oss på lilla krog.
hur som helst så de blev inga bilder. lr nån enstaka
men inget som jag får ihop något av.
så vi struntar i de.
Hoppas att de blir mer bilder ikväll iaf :D
Hur som helst, jag o gubben har fixat nya mobiler
vi måste juh härma våran favorit Stelvis :P
så nu har vi oxå Lg KC910 :P
Så nöjda så lr iaf jag,
vet inte va karln tycker :)
Ah de var allt för mig för just nu iaf.
Kommer nog mer imorn ;)
P&K!

2 kommentarer:

  1. Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, använder sprutor, är alkoliserad och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin familj, hon är helt sjuk.

    Här är hennes blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se

    SvaraRadera