tisdag 10 juni 2008

. Barnens Skolavslutning .

Tjohej!!
Mitt förra inlägg gav lite resultat iaf :D
fortsätt att kommentera den..
Idag så var de upp tidigt på morgonen
för att göra iordning dotras hår
och fixa killarnas klädsel. :D
fina vart allihopa :D
De roliga var att ja och gubben bråkade igår innan vi somnade
och då sa jag att ja skiter i att göra iordning dom så ja tänker sova längre.
stängde av min väckning MEN likförbannat på morgonen så vaknar ja
06:40 för att kroppen kände att ja sovit 10 minuter för mycke..
så ja var juh tvungen att gå upp iaf, för barnen hade antagligen sett ut som fan om inte ja gjort mitt :P*skryta*
så min kropp ville inte att ja struntade i att göra iordning barnen
så jah får väl lyda :P så de var inte mycke sova idag heller,
som vanligt. barnen var så himla dukiga idag..:)
sjunger så fint så.. :)
Här kommer de lite bilder på dom :D
PS: Kom ihåg att läsa de förra inlägget och kommentera. :)
det uppskattas!!
Hepp inga bilder här inte.. för bloggern ville inte som ja ville..
dom dyker upp här senare då när bloggern vill vara med igen :)

1 kommentar:

  1. Du älskar dom små barnen för mycket för att kunna sova när dom är uppe och springer på sina små ben. Du är för mogen för din ålder och tar barnen som lika mycket ditt ansvar som pappa deras. Du kommer aldrig kunna sova när dom är uppe.Och jag tror att det hade varit 3 små barn som varit ledsna om du inte gått upp och gett dom en kram på morgonen. Med tanke på att hos er får dom mer kärlek en vad dom får dom veckorna dom inte är hos er. Ni är underbara mot dom och tar hand om dom som man ska och särskilt du som tvättar dom och badar dom och ger dom mat. Du och pappa deras är nog allt dom har att längta efter att komma till. Så ta vara på tiden med dom när dom äslar er så en dag har dom flytt boet och då vet man inte var dom är och när dom kommer till en. Det är som jag brukar säga man har bara barnen till låns tills dom blir myndiga och de tiden är nog den viktigaste man har tillsammans med dom för att sen veta att dom kommer till en när dom flyttat. Ta hand om er och vara rädda om varann man vet aldrig när livet heller tar slut.....

    SvaraRadera