onsdag 11 juni 2008

. Depression .

Fyfan för att må så här!!
Om man för en gångsskull skulle kunna få må bra
men ack.. de får man inte.
för jag är född till att må så här,skälet varför jag föddes var att jävlas med alla andra, och lyckats rätt så bra har jag juh.
har några både arga och spända blickar mot mig, men jag bara hånflinar
precis det jag ska göra..
Nu känner man verkligen att det närmar sig den 15de Juni
för nu kryper Depressionen sig på mig, inuti i mig, den tar över min kropp,
min vilja,mina tankar, ALLT..
helt utan att jag har nåt att säga till om, precis som att den ägde mig,min själ.
Man känner hur tårarna tränger sig fram men stannar kvar i ögonen,
dom finns lixom bara där man börjar aldrig riktigt gråta utan dom bara är där och så till slut så torkar dom..
Skitsamma, man mår som man förtjänar..
En dag så är detta ändå över, får hoppas att den dagen kommer snart bara..
Ne nu ska jag ta min Depression och gå o nanna kudden..
Ha de gött allt folk..

3 kommentarer:

  1. Finns det nåt man kan göra för att få dig att må ens lite bättre? Önskar att det fanns men misstänker att det inte finns... Teddy skickar en blöt puss till matte...

    SvaraRadera
  2. Ja du mamma.. om du kan få Depressionen att försvinna så skulle de underlätta till max.. :( Matte skickar en blöt puss tillbaka till sin sobliga vovve :P

    SvaraRadera
  3. men gumman då!! Hur e det med dig!! Känner inte dig så bra men känner på nåt sett att vi båsa gått igenom en del och jag har oxå påträngande episoder avdepressioner. Hoppas du hittar något som gör att dom avtar!!
    Det bästa kan juh vara någon som du kan prata med och inte dömmer men ibland så räcker inte det till o då behöver man lite extra!!

    SvaraRadera